Logo Compressiespecialist

De Compressiespecialist

Specialist in elastische kousen en bandages

Het aantrekken van een steunkous

home > klachten

Klachten

Natuurlijk gaat bij ons ook niet altijd alles goed, daarom hebben wij een heldere klachten procedure.

Hoe werkt onze klachten procedure?

  1. U heeft een probleem met de kousen of met de serviceverlening van ons bedrijf.
  2. U belt ons op of stuurt ons een email.
  3. Wij nemen contact met u op en proberen samen tot een oplossing te komen.
  4. Wij dragen er zorg voor dat het probleem zover dat kan naar tevredenheid opgelost wordt.
  5. Wij registreren de klacht en gaan kijken of er een lange termijn oplossing bedacht moet worden of dat het een incident is.
  6. Bent u niet tevreden over de afhandeling of over het resultaat, kunt u schriftelijk een klacht in dienen.
  7. Wij zullen dan binnen 5 werkdagen reageren en u schriftelijk op de hoogte stellen van de voortgang van het werken aan uw klacht (wat de directe maatregel is die we gaan nemen en wat we gaan doen om de oorzaak van het probleem te tackelen).
  8. Als het probleem voor de lange termijn opgelost is of controleerbaar is, laten wij u dat schriftelijk weten.
  9. Is het nog steeds zo dat u het gevoel heeft niet op de juiste manier door ons bejegend te zijn, kunt u uw klacht neerleggen bij onze branche vereniging de NVCZ via mailto: secretaris@nvcz.nl.
  10. U krijgt dan van de NVCZ bericht hoe zij omgaan met het probleem en welke procedure zij volgen.
  11. Mocht u er dan nog niet uit zijn mag u een klacht indienen bij de SEMH geschillen commissie.

Specialist in therapeutisch elastische kousen, bandages en aan- en uittrekhulpmiddelen